Pages

Tuesday, December 28, 2010

IM BACK! :')

selama 1 bulan 8 hari (teka je) saya telah tidak memberi makanan dan minuman kepada belaan ku bernama 'saya kaki gambar'.. tengok hari ni dah kurus blog saya ni, tuan blog je makin gemok. hehe. mesti ramai dah lupa kat saya kan.. sob sob.. lama sangat tak mengarang. mungkin kena masuk tadika balik ni... nak tekan keyboard laju-laju pun dah menggelabah. -_- oh ya, mungkin sekarang ini saya akan rajin berbloggin sebab dah ada berukband.. yeah! kalau dulu boleh la kan, duduk rumah mengharapkan mak bayarkan WiFi kat rumah. Al-maklumlah sekarang dah hidup di perantauan. ecece.. bila tengok blog member lain..rasa macam dah banyak sangat ketinggalan. saya busy sangat la... ni pun dah dapat assigment tok final, masuk poli pun belum sampai sebulan. gila betul... oh ya sekarang saya tengah sakit. demam dan tonsil yang bengkak teruk. sapa nak dengar suara Ella sila hubungi di talian......... ok saya tipu. suara saya masih tidak sengau dan normal. tonsil je bengkak. okla nak sambung study ni.. pelajar harapan la katakan. haha. (sebenarnya dah takda idea nk tulis apa). ok bye peeps!

4 comments:

Zulfahmi Abidin said...

jgn malas2 lagi ye yunk.penat tunggu you buat entry.dah rindu sgt dah nie.^_^ smoge cepat sembuh k.jgn minum ais tau.kumur2 garam pong bagus.k.

FarhanaFabulous said...

hye..first time drop here..nice knowing u..

Apex said...

Anda dijemput mempamerkan karya foto anda di http://fotografi.com.my

Apex said...

Beautiful! Sangat berbakat!
Hello talented photographer! Anda di jemput mempamerkan karya foto anda di sini!
Fotografi Malaysia - Malaysia's Photography Enthusiasts Portal :)
Bersama-sama kita majukan fotografi di Malaysia!