Pages

Friday, October 29, 2010

Yeay! Dapat Award Comel.




Ok, firstly. This award is not for the owner of the blog. Bukan tuan blog yang comel ok. Baru je nk perasan-perasan. haha. Thank you so much to my liltle eyka. Dia cakap blog saya ni peaceful. haha. tak peaceful la! dengar tu, lagu-lagu Paramore...rock bebeh! haha. Ok, sebelum melonjak keriangan mari kita jawab soalan-soalan yang diberikan. (dua-tiga kali baca ayat nye.. apa menatang la korunk ni..oo rupanya korang.haha.)


1. Apakah nama gelaran yang kawan-kawan pernah panggil kat korunk yang korunk rasa lawak dan lucu?
emmm banyak sangat nama gelaran la..amerika la, sterika la.. sebab nama belakang ada qa!(perlu ke nama samakan bunyi qa..qa)  tapi rasanya paling kelakar orang panggil ialah 'Jawa'. haha. diorang cakap kalau saya tengah marah atau menjerit mesti terkeluar longat Jawa. and Im PROUD to be Javanese by the way. :)

2. Korunk selalu lawat Blog siapa? (link kan)
Blog sesiapa sahaja yang rajin shout! kat Shoutbox saya dan bila kat dashboard ada tajuk-tajuk menarik untuk dibaca. 

3. Apa yang korunk rasa CIK EYKA kena improve untuk blog nie?
TUKAR BALIK LAYOUT TU!!

4. dalam seminggu, berapa kali korunk buka blog aku??
jap.soalan itu juga perlu ditanya kepada saya jugak. berapa kali saya bukak blog saya sendiri.? 
hahaha. kantoi. dasar pemalas. oi bukan pemalas.. i busy okey..hahha

5. sila pass reward nie kepada 6 orang kengkawan anda yang korunk rasa blog dier comel
 blog korang memang comey

I LOVE UR BLOG!

Cik Myra ( MY GF!) - comel sebab dia GF i.. so what!? (im straight)
Fahmie ( My Sifu ) - comel sebab err....ha! dia punya banner!)
Ayeem ( The Chicken ) - comel sebab ada AYAM! comel gila!!!
Hanis ( The Manis Girl ) - (excuse me, this is not hanis zalikha..haha..blog die comel sbb tgk header pun tau!)
Ekin ( The Kecik Girl) - Comel sebab she's is really cute in real life.! blog pun comel  :)

Saya nak letak 5 je la.. ada byk lagi tapi..byk sgt2....muktamad. saya pilih 5. :)

OH YA! sesiapa nak balas soalan atas-atas tu boleh tukar nama CIK EYKA yang kat soalan no.3 ke Erieqa Erine. :)

PEACE YO!

7 comments:

Hanis Manis said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh. :D


teruja nih! ssrious!
lepas ni nak buat blog lucah lucah. agak agak dapat award lucah tak? :D

Zulfahmi Abidin said...

orang tunggu awk buat entry paramiswara lah...adeh dye bagi award lak..tapi kan syg.fahmie tak geti amek tag lah.(sila jangan ajar).^__^ tengs ckp blog fahmie comel jgk.


Terkini: Perempuan Dan Tudung Saji

Ayeem Jemain said...

yohoho! thanks! sbb ayam je? aiseymaannn haha

erieqa erine said...

hanis : hahhahaha....kau boleh ke melawan kelucahan aku?hahah..bodo.

fahmie : elelelelele... yup! i love ur blog so much

ayeem : sebab org nya gak la! eh marah juliana evans. hahaha

Ekin said...

The Kecik Girl ye..haha! nyway..i like it laa beb!tq!

♥ eyka elisha ♥ said...

huhuhu.thnx for d entry tau erie!!~
tuhla..rse nk tkr layout blk..tp lupe la cmne rupenye.huhu =.=

Zulfahmi Abidin said...

kalau suke blog fahmie amek lah...fahmie nk stop blogging la lepas nie.^__^