Pages

Tuesday, September 7, 2010

Salam AidilFitri Uolls! Tag selepas di Tagged.


Bila tengok seimbas, kad raya kat atas ni macam kad Valentine pulak ye. siap belon-belon dekat basikal tu haha. tapi takpelah, mungkin lelaki tu nak bawak adik dia pergi umah opah dia hanto mangkuk tingkat. :) Ha apa-apa pun, thanks to my dear friend eyka sebab tag kat saya ye.. chup3! haha. tapi kan ada sedikit fenin la. ini sebenarnya apa. nak kena tag kat orang lain ye. pastu baca kat blog lain ini adalah award. huwa! pening-pening.. fuh! pastu kena jawab soalan. saya suka jawab soalan-soalan ni. sila lihat dibawah.


Q1 : Puasa penuh tak taun nie?
Hampir puasa penuh!! tetapi... hallo bendera jepun naik 5 hari sebelum raya :D

Q2 : Kalau saya mintak maaf, awk sudi maafkan?
Sudah ku bilang, mengapa masak sayur asam tak letak belacan!! ahh kasi pancung!
hehe. xla. mesti la darling. 0-0 ye. :)

Q3 : Kampung kat mana?
mak orang selangor, ayah orang KL.
saya beraya di kampung batu di KL, rumah kayu di selangor. 

Q4 : Awak rasa blog saya ni comel tak?Kasi sebab sikit
Comel tu saya. blog saya mana leh lawan tauke. haha.

Q5 : Awk nak tag org, tag aje laa T__T
Jeng.jeng.jeng...
Calon-calonnya


Selamat Hari Raya Semua!
Maaf Zahir Batin.

1 comment:

♥ eyka elisha ♥ said...

hahaha!sy cdri pon confuse ngn natang nie..kad raya or awards...ngeh3 ^_^