Pages

Saturday, September 18, 2010

Meriahnya Raya!

Waaa lamanya tak update blog..! bersawang-sawang blog saya dah ni.. -__- bukan saya malas nak update blog ye! tapi tersangat lah busy.. (ayat macam lah ramai baca blog aku ni..hehe). Ala baru raya ke-8, masih boleh kan cerita pasal raya kan? Raya saya tahun ini macam-macam yang berlaku. Gembira, sedih, menyayat hati. Kita cerita yang gembira-gembira dulu la ya! yang sedih lain post. hehe. Raya pertama macam biasa semua berkumpul kat rumah nenek.. Tahun ini ayah tak dapat beraya dengan kami sebab dia sibuk sangat dengan kerja. Apapun ayah thanks so much for 4 digits duit raya. haha.. Nak tau tak, badan saya yang dah macam mak orang anak lima ni, masih dapat duit raya. mak ai... sebab tu saya selalu salam-salam pastu cepat-cepat lari keluar. bukan nye tolak rezeki tapi macam kelakar je..raya kedua pulak, baraan raya dengan orang kampung. bayangkan 300 orang serbu sekali rumah kita.. tapi pengalaman la.. best sangat. :) raya ke 4 pulak pergi beraya dengan kawan-kawan. lenguh kaki tau berjalan dengan hills 5 inci. haha. nasib baik tak tergolek! Apapun raya tahun ini paling bermakna bagi saya.. (sebab takde assigment kena buat). haha. 






Raya Pertama di rumah nenek. Tgh tu mama saya. yang kanan tu adik saya. 


Raya Kedua berkebaya pink gitu. haha



My BFF. love them so much.


Kawan-kawan dari darjah 4. :)



Selamat Hari Raya semua!

3 comments:

Fakhrur Razi berkata said...

darjah 4 :o
hebatnya talian persahabatan kau
cewah ayat xD

erieqa erine said...

mmg btul kot! hahaha. :)

♥ eyka elisha ♥ said...

huhuhu.sakan nye makcik ni beraya! ^_^