Pages

Wednesday, September 1, 2010

Black and White Contest


Semenjak jadi blogger budak tadika blogger baru rajin-rajin la saya menjoin peraduan-peraduan dalam blog ni. tengah sibuk usha blog kawan ternampak satu contest yang bagi saya WAA!! MAU MASUK!! encik photographer ini la yang buat contest cambest ni. kita geng la! jom buat outing ! lari topik :D hati dengan berdebar-debar memilih top 3 gambar. Lastly saya rasa gambar ni kot yang saya nak upload.. :) Last minute masuk ni. nasib baik sempat lagi! fuh!oh ya sila rujuk syarat-syarat dibawah dulu ye sayang-sayangs.. eyka masuk cepat! hari tu nak saya masuk sangat kan!! :D
  • Pertandingan ini bermula 26 July berakhir pada 6 September 2010...
  • Hadiah merupakan wang Ringgit... dan akan dihantar melalui akaun bank... jumlah dirahsiakan...
  • Anda hendaklah meng-Upload gmba hitan dan putih sahaja... dan untuk mengelakkan penipuan... gamba itu mesti gamba anda sendiri... kalo d orang lain menyelit2 tu takpe... janji anda mesti berada dalam gamba tu... Susahkan?? hahhaaaa... nak dapat duit memang la susah sikit...
  • Anda hendaklah menjadi salah sorang follower saya...
  • Banner atas nie mestilah diletakkan di slidebar blog anda... ala selalu yang kat tepi tu...
  • Tag at least one person... banyak lagi bagus... dan pastikan orang yang anda tag tu tahu yang dia di tag..
  • PENTING.... sila tinggalkan link yang anda upload gmba anda tu kat comment post ini yup... nanti sy xtau plak..



yes, this is me. -_____-
Thank You.

3 comments:

♥ eyka elisha ♥ said...

hohoho..kna tag sudey!nmpknye nk kna godek album dlm lappy nie..wo0ooo...coming erie!
weeee ^_^

Zulfahmi Abidin said...

perh..erine..ko nie kadang2 cantik sgt aku tgok.meleleh aku tgok pic tuh.tak menang tak tawu la nk ckp ape

erieqa erine said...

hahaha... ayat je fahmie ni!