Pages

Friday, August 20, 2010

Shoeholic!

Cakap pakai kasut ni.. mesti semua orang ada taste tersendiri.. saya dulu kalau nampak high heels, jangan harap nak suruh pakai. bagi sejuta ringgit pun taknak! haha. sampai kan time raya masa umur 12 tahun, "mama..erine nak kasut sandal asadi yang ada krek-krek ( velcro)".. mak kata kau ni bila la nak berubah jadi perempuan cikit! sekarang saya sudah 20 tahun (cheh-cheh perasan diri dah besar).. pantang je nampak kedai kasut...terus pergi bahagian yang kasut tinggi 5 inci punya. "amoi you bagi i saiz paling besar.. 40 ke".. (jangan bocor rahsia kaki saya besar macam gajah).. malangnya takda saiz..sedih.. (-__-") kenalah pergi kedai XES yang ada saiz untuk kaki-kaki gajah. Oh ya, saya ada selitkan beberapa gambar kasut yang bagi saya WOW! this is lady gaga! haha.. cantik sangat.. i like! LENKA pun pakai tau kasut mereka time buat konsert. kalau nak tengok lebih lanjut. http://www.syushu.com or facebook page syushu.



oh i love blue colour..



oh my god...! (fainted)



ada berani?? : D



white shoes sesuai untuk semua colour.. saya nak!!



devil wears syushu!



kalau pakai kasut macam ini. kim kardashian pun jealous! haha.




i like!!



kuda belang hitam. 


Like it? just CLICK and SHOP at SyuShu! 
(bila lagi nak pakai kasut Vogue macam ini. Raya nak dekat. : P )

Rating Design : ***** / *****
Rating Price : ***** / *****      

No comments: